Nieuwsgierig, toekomstgericht en gewend om de boel een beetje op te schudden. Dat is Buro Dertig.

We combineren kennis met creatieve daadkracht om zichtbaar te maken wat er toe doet. We werken graag samen met organisaties die mensen inspireren. Om duurzame keuzes te maken. Om betrokken te zijn. Of om te genieten van kunst, creativiteit en ander moois. 

Onze collega’s hebben verschillende expertises in communicatie, cultuurgeschiedenis, marketing en design. Zo kunnen we een vraagstuk van verschillende kanten bekijken. Inhoudelijke communicatie op maat: that’s how we roll.

Ons team

Waar we in ons eentje sterk in zijn, doen we nog beter met elkaar.

Floor van den Elsen

Mede-eigenaar

floor@burodertig.nl

Malou Buro Dertig

Malou te Wierik

Mede-eigenaar

malou@burodertig.nl

Anne Higler

Content marketeer

anne@burodertig.nl

Aanpak en expertise

1. Campagnes

We maken inhoudelijke campagnes om mensen in beweging te zetten. We ontwikkelen een campagneconcept en voeren deze tot in de puntjes uit. Hoe?

  1. We zijn het liefst zo snel mogelijk aan boord. Zo bepalen we met elkaar de juiste strategie, wie je wilt bereiken en welke communicatie-uitingen daarbij passen.
  2. Vanuit de inhoud maken we een praktisch ‘plan de campagne’. Waar nodig haken we ontwerpers, fotografen of videomakers uit ons grote netwerk aan.
  3. Aan de slag! Onze collega’s zetten alles in gang. We houden overzicht en passen aan waar nodig. Na ieder traject maken we met elkaar de balans op.

2. Branding- en communicatiestrategie

Heb je een nieuw initiatief of project en nog geen idee hoe je dit wilt neerzetten? Of al een poos bezig maar het gevoel dat je communicatie ondoordacht en ad hoc is?

Wij schrijven branding- en communicatiestrategieën voor non-profits en culturele organisaties. Strategieën die vooral niet in de digitale bureaulade verdwijnen.

We duiken meteen in je organisatie of project. Met strategische sessies, creatieve opdrachten en interviews achterhalen we wat belangrijk is én hoe je dit communiceert. We schrijven een strategisch plan dat concreet is én waarmee je zelf verder kunt.

3. Influencer marketing

Hoe zet je influencers in om jouw tentoonstelling, festival, initiatief of organisatie bij de juiste doelgroep onder de aandacht te brengen? We bieden verschillende influencertrajecten aan waarbij inhoudelijke en visueel aantrekkelijke content samenkomen.

4. Presentaties en workshops

Een kickstart om zelf aan de slag te gaan. We delen inspiratie en kennis met onze workshops over online marketing, influencer marketing en social media – eventueel toegespitst op jouw organisatie.

Dat deden we eerder voor:

  • Nationale Opera en Ballet, workshop vacatureteksten schrijven en uitzetten
  • Museum Speelklok, workshop influencer marketing
  • Nationale Bewegwijzeringsdienst, workshop LinkedIn
  • Vereniging Poppodia en -Festivals, workshop influencer marketing

Je kunt onze Malou ook inzetten als spreker, presentator of moderator voor online en live sessies en bijeenkomsten.