Culturele instellingen, non-profits en overheden hebben een missie. Buro Dertig communiceert hun idealen en initiatieven aan het juiste publiek.
Je kunt ons inzetten voor strategie en advies, campagnes en communicatietrajecten.
Wij zijn trots op
Een activerende stadscampagne met en voor Utrechtse vrijwilligers
Vrijwilligerscentrale Utrecht
Met een grootse campagne 1500 leden werven voor het leukste cultuurlidmaatschap van Nederland
We Are Public
Een jaarlijkse campagne om vrijheid te blijven vieren
Bevrijdingsfestival Utrecht
Een festivalcampagne voor Nederlands grootste componist: Jan Pieterszoon Sweelinck
Sweelinck Festival
Kunst naar de mensen toebrengen met een pop-up expo op Utrecht CS
Centraal Museum
Door consistente communicatie circulair inkopen in Nederland op de kaart zetten
Green Deal Circulair Inkopen
Met influencer marketing de verschillende verhalen van het museum vertellen
Spoorwegmuseum
Communicatie, content en identiteit voor een nieuw, innovatief Utrechts cultuurfonds
Cultuur Innovatiefonds
125 jaar bewegwijzering in Nederland vieren met een publiekscampagne
Nationale Bewegwijzeringsdienst
Buro Dertig werkt met verschillende culturele instellingen, overheden en non-profits.
Dit zijn een paar van onze favoriete klanten:
Dit zijn een paar van onze favoriete klanten: